čtvrtek 14. února 2013

Dneska jen krátce.

Bylo by zbytečné tady opakovat, co je to svátek sv. Valentýna a co se o něm slaví.
Moc pěkná povídání jsem už četla třeba u LenkyH. , u M.A.R.K.I. anebo u Deni.

Chci Vám jen povědět, proč tento svátek slavím já. 

Miluju a jsem milována! Takhle prosté to je :-)
A tak slavím, protože mám co.


A taky s láskou tvořím...


Závěs na dveřích



Srdce nad postelí v ložnici



Ručně malovaný ubrousek





Prostřeno k večeří





A když to všechno pěkně sníme, čeká nás odměna ;-)


A teď už se loučím... Manžel je tu :-)


14 komentářů:

  1. no krása. Jedno za druhým. Srdiečkový záves je ejňo ňuňo :)
    Pekný večer prajem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha ha :) si ma pobavila. a kto to je na fotke spálni, to je akési tmavovlasé dievča :) A ako si maľovala ten obrúsok? A fondue som ešte nejedla :) AK nerátam jahodu namočenú v čokoláde :)

      Vymazat
    2. Jen nech být. Nebýt Tebe...
      To je moje sestra Mirka. Už skoro deset let bydlí v zahraničí, tak ji mám aspoň na fotce na očích každý den.
      Ubrousek jsem malovala stříbrnou lakovou fixou. Obkreslila jsem malou a velkou vykrajovačku srdíčka a prostor mezi nimi vymalovala od ruky spirálkami.

      Jahoda namočená v čokládě je vlastně čokoládové fondue :-) Tuhle sadu pro dva jsme dostali k Vánocům a teď se náramně hodila.
      Ale doporučuju i masové fondue. Doma k němu dělám čerstvé omáčky. Hlavně česneková je hit! ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj, Verčo, no to je úplná srdíčková hitparáda! U mě vede ten závěs :o) pa a krásný romatnický večer! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se nám ta srdíčka doma rozmnožila :-)
      Díky za přání, večer se moc povedl!
      V.

      Vymazat
  3. Ten závěs je parádní Veru, a srdíčka ze svíček nemají chybu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko! Děkuju! Obé mělo úspěch i u manžela :-)
      V.

      Vymazat
  4. Krásné, Verunko! Přeji ti, ať máš celý život co slavit!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Veroniko, ta girlanda je opravdu kouzelna! Je videt, ze jste si to uzili a podle tveho komentare u me jeste uzijete :o) Preju krasny vikend! Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Katko! Jj, dneska bude pokračování :-)
      I Tobě krásný víkend!
      V.

      Vymazat
  6. Verunko, "nádherný důvod proč slavit" !!!!! Krásného Valentýna ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vím, Marki. Dobře si to uvědomuju, že to není samozřejmost! :-)
      Krásný víkend!
      V.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)