úterý 19. února 2013

Recept na jaro (?)

Už mě ta zima přestává bavit. A tak se ptám - nemáte někdo recept na jaro?

Už bych hrozně ráda sušila prádlo venku, vyrazila na procházku kterýkoli všední den (po práci potmě se to moc nedá :-)), užila si světlo déle než do pěti hodin. Nosila cestou z práce kabát v podpaží - ráno mě zahřál, ale teď už je mi na nic, protože je TEPLO!

Z okna v práci mám příjemný výhled do lesa, ale co je to platné, když nad ním je jen šedivé zatažené nebe, z kterého se dneska už od rána hustě sype drobný mokrý sníh.

Ještěže večery si zkracuju vařením, pečením, cvičením a hlavně tvořením, co bych si jinak počala?

Nějak už si tu letošní zimu přestávám užívat. Pár slunečných chvil mě navnadilo, a já si hned řekla - už to bude, to je paráda! Ale pak jako facka přišel propršený celý den.
Ještě je čas, ještě musím vydržet, je teprve únor. Ach jo!

A tak dělám, co umím. Vlastně to, co asi umím ze všeho nejlíp. TĚŠÍM SE!!!

Těším se na delší dny, "frišná" rána a teplá odpoledne. Těším se, až zase slunce bude vstávat aspoň o hodinu dřív než já. Na první odpolední siestu venku, na studené pití, protože už bude potřeba se trochu zchladit.
Na jarní boty - jak já se těším až "zahodím" ty kozačky! :-)))
Na první projížďku na kole, na turistickou sezonu a víkendové výlety. Na rozkvetlou sakuru u nás před domem, na kosa co vyzpěvuje. Těším se dokonce i na frontu na farmářském trhu! :-D



P.S.: Jen na mouchy se netěším! :-)










6 komentářů:

  1. Tak ti přeji hezké těšení, Verunko!
    Jaro má prostě ještě čas, je únor!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veronika, ani neviem ako z duše mi píšeš. Zdielam s tebou všetky pocity a neviem sa dočkať prvých jarných slnečných lúčov. Ja som slnečný typ, toto "temno" ma už ubíja. Recept na jar som neobjavila, snáď sa len obklopiť kvetmi a čakať až naozaj príde... Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak podobně to zkouším, Renato. Podvědomě vyhledávám jarní světlé a pestré barvy, lehčí jídla... Plánuju kam vyrazit, až to konečně půjde...
      Snad už brzy :-)

      Vymazat
  3. Jo, Verčo, takový recept by se nám teď zrovna moooc hodil... marodíme už skoro dva měsíce, s menší, asi dvoutýdenní přestávkou... je to šíleně únavné a vysilující a blahodárné sluneční paprsky a vitamin D nikde... takže až ten pravý jarní recept objevíš, budu se těšit, že se podělíš:o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že bych se hned podělila, Leni! A jak ráda! Je mi moc líto, že se vás to marození takhle drží. Pro mě je to hrozná otrava, když onemocním, stačí dva tři dny a už jsem totálně znuděná.

      Tak na vás budu aspoň myslet, usmívat se a jak se říká "posílat pozitivní energii" a doufat, že to pomůže. Držím palce, kočičky!
      V.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)