pátek 22. února 2013

Recept přišel...

...v mailu od mojí mamky. Většina podobných "přeposílaček" u mě končí jako v černé díře, protože většinu z nich po přečtení smažu (tímto se omlouvám všem, kteří věří v sílu řetězové pošty a já jim to kazím), ale tohle přišlo jako na zavolanou. :-)

Naklikejte si tolik jara, kolik chcete ;-) http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf
Mně to zlepšilo už tak dobrou náladu - přecijenom je pátek!!! A tak se dělím i s vámi!

Pěkný víkend!
V.

6 komentářů:

  1. Ahoj Veroniko, odkaz nemá chybu, krásné květiny. Vytvořila jsem si celou louku barevných květin - nádhera. Děkuji ti.
    Měj se moc hezky a jaro už se blíží.....
    Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, no to je geniální. Úžasuplné ráno mám díky tvé jarní "klikačce". Za okny kupa sněhu, ale já mám jaro. Děkuju ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, podobně to vypadá se sněhem i u nás. Sype se a začíná to trošku klouzat, ale je na to hezký pohled.

      Nemáš zač děkovat. Já jsem ráda, že Tě to potěšilo ;-)
      V.

      Vymazat
  3. Verunko, děkuju .... "naklikala" jsem si nádhernou louku .... Marki

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)