pátek 8. března 2013

Dáreček do Jarní - Velikonoční výměny

Jsem moc ráda za každou Výměnu. Vždycky se při ní seznámím s novými lidmi. Musím říct, že jsem měla štěstí na samé dobré duše a neuvěřitelně šikovné tvořilky! Až jsem měla trému, jestli se svým výrobkem uspěju! :-)

V rámci právě probíhající Jarní - Velikonoční výměny u Simonky jsem tvořila pro Luďku . Moc mě to bavilo, ale hlavně jsem potkala (i když jen po mailu) velice milou osůbku.
Tak jsem se těšila, až budu dárek moct zabalit a odeslat, až jsem ho zapomněla vyfotit. Ještě že to Luďka udělala za mě:




Simonko díky za organizaci! Pokud budu stíhat tvořit, ráda se zase do nějaké výměny zapojím.



PS: Krásný sváteční den, milé Ženy!

Verča


18 komentářů:

  1. Veronika, ty si proste celá hrrrrr :)))) ale dečka je krásna, sladké jarné farby a pekné motívy, veľmi sa mi páči! to bol vlastný nápad?

    OdpovědětVymazat
  2. To bylo tím nadšením. Ještě že jsem ji nazapomněla poslat! :-DDD

    Nápad byl vlastní. Chtěla jsem uháčkovat něco jako běhoun, ale žádný návod nebyl dost jarní, ani podle mého gusta, tak jsem vyzkoušela (a taky upravila) pár návodů na květy a vybrala dva nejlepší, k tomu srdíčka podle LenkyH. a zelené lístečky jsou z hlavy.

    OdpovědětVymazat
  3. Veroniko, moc krásný dárek. Vypadá úžasně.
    měj krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, moc krásný dárek ... hezké jarní barvy.
    Krásný dnešní den i celý víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko!
      Moc děkuju za pochvalu i za přání. I Tobě pěkný víkend!
      V.

      Vymazat
  5. Verunko, nádherný jarní dáreček, krásné barvy ....Luďka musela být nadšená .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, podle to co psala :-) A to mi udělalo největší radost!
      Děkuju Marki!

      Vymazat
  6. Moc krásný kousek, Verčo, povedená prácička :o)! Hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju! Od profíka jako ty chvála potěší dvakrát!
      V.

      Vymazat
  7. Verunko, povedlo se pěkné dílko. Určitě dečka udělala radost. Hezké předjaří. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, prý udělala. A to zase udělalo radost mě :-)
      I Tobě hezké čekání na jaro!
      V.

      Vymazat
  8. Verunko, tvoje dílo jsem už obdivovala u Luďky, skromnost stranou, parádní výtvor!
    Já mám dárek od Luďky od včerejška doma, dnes večer dokončím (doufám!) dárek pro tebe a v pondělí pádím na poštu :o)
    Moc zdravím, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuju! Já sama bych to parádním výtvorem (asi ze skromnosti :-)) nenazvala, ale snažila jsem se a nakonec jsem byla spokojená, jinak bych dáreček nemohla odeslat. :-)
      Na dáreček od Tebe už se moc těšííím!
      Krásný víkend, Heli!

      V.

      Vymazat
  9. Jéé, no to je krásné toto... jsi móóc šikovná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. to je užasný dáreček ,si šikulka ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a moc děkuju!
      Napsala bys mi prosím Tě odkaz na Tvůj blog? Moc ráda bych se k Tobě podívala, ale přes Tvůj profil se mi to nedaří :-/
      Díky. V.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)