pátek 22. března 2013

Jaro domů, jaro práce

Volám jaro, co to dá. O víkendu jsem si do tašky na nákup přibalila i štípačky, abych si zvenku mohla odnést pár větviček zlatého deště. Připadala jsem si jako podivín, když jsem je u pokladny musela vyndat, aby nezůstaly na dně pod celým nákupem. Jsou dlouhé nejmíň 30 cm, ale lepší nástroj prý doma nemáme. Kdo ví, co si lidi okolo mysleli, že se chystám dělat. Určitě by mě to pobavilo :-)

Nemohla jsem se dočkat, než rozkvetou, a tak jsem jim pomohla inspirací z pinterestu. Původní návod v angličtině najdete po kliknutí na obrázek. Mě bohužel moc neseděl, protože nerada háčkuju do magického kroužku a taky jinak utahuju, a tak jsem si ho přizpůsobila po svém:

3 ŘO, 1 DS do 1. oka (= 3. oko od háčku), 2 ŘO a PO do 1. oka. Máme jeden hotový okvětní lístek. Všechny další lístky háčkujeme stále do toho samého 1. oka.
2 ŘO, 1 DS, 2 ŘO, 1 PO do 1. oka. Zopakujeme ještě 3x. Oba konce přize jsem protáhla do rubu, abych jimi mohla přivázat kvítek na větvičku.



Fotka je to dost mizerná, lepší najdete na zmiňovaném pinterestu, ale lépe si s touhle chlupatou přízí náš foťák poradit neumí.

A ještě jedno jaro - pro mě do práce. Jednu jarní vílu už mám doma, druhou jsem si uháčkovala pro sebe jen tak pro radost do práce. Origoš návod najdete tady. Miluju tyhle roztomilé postavičky, protože mě pokaždé donutí, se aspoň trochu pousmát. Asi je vě mně stále hodně z dítěte a doufám, že ještě dlouho zůstane.



Háčkování šlo snadno a k tomu jsem se naučila, jak vyšít vlasy. Jediné, co mé kytičkové víle chybí, je jméno. Máte nějaký nápad?



Přeju i Vám mnoho jarní radosti a úsměvů!



Verča




20 komentářů:

  1. Veroniko,
    kytičku bych zvládnout mohla :-)
    Ale culíkatou vílu už nikoliv .
    První jméno , které mě napadlo Amálka ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko já myslím, že ano. Jsou to jen krátké sloupky a řet. oka. Piplačka je s neustálým napojováním, ukončováním a vyšíváním, ale taky nic světoborného :-) Jen se nebát!
      Díky za Tvůj návrh a taktéž krásný víkend!
      V.

      Vymazat
  2. Víla je nádherná!Navrhuji Violetka:-D
    Krásné jarní dny přeji
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko mě okouzlila na první pohled. Díky za Tvůj návrh.
      Krásný víkend!
      V.

      Vymazat
  3. Verunko ta je krásná !!! dekuji za stránky s návodem ...dceri by se taky libila..Hezky viken preji :-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, Myško! Tobě to půjde i poslepu! :-D
      Krásný víkend!
      V.

      Vymazat
  4. Kytička hezoučká a víla roztomilá,
    pokusím se o ní. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jindro! Určitě udělá stejnou radost jako mně.
      V.

      Vymazat
  5. Jéje, ty sis uháčkovala na větvičku kytičku:-))))
    Víla je božíííí!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než abych čekala, radši jsem si udělala svoje květy :-)
      Víla je taková malá rošťanda.
      Díky Ajko a krásný den!
      V.

      Vymazat
  6. Verunko, ta háčkovaná kytička na větvičce je moc krásná .... Marki
    PS: a co třeba ....... Malvínka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, děkuju za pochvalu i za tip. Píšu si :-)
      Krásný den! V.

      Vymazat
  7. Verunko, docela si mě těmi kleštěmi pobavila, Zavzpomínala jsem na naše první dovolené na jihu, kdy jsem při večerních procházkách v kabelce nosila nůžky - na větvičky oleandrů, rozmarýnu,...
    Ale rozkvetla ti krásně!
    A víla je taky parádní, taková cácorka rozcuchaná :o)
    hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli tak daleko (zatím) nejsem, ale úplně Tě chápu. Přece ty keře nebudem okusovat, ne? :-D
      Zlatý déšť už rozkvetl a než jsme se vrátili z víkendu začal opadávat. Ještě že ty háčkované jen tak neopadají ;o)
      Je to rošťanda. Jako já! :oD
      Krásný den, Helenko!
      V.

      Vymazat
  8. Veronicka ja by som jej dala meno Copka :-) je hrozne roztomilá! skvelá práca!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdenko, jsem moc ráda, že ses u mě zastavila, hlavně proto, že jsem objevila Tvůj blog. Z Tvých výrobků mám pusu dokořán! :-)
      Díky! Píšu si!
      V.

      Vymazat
  9. Verčo, kvítek je něžný, jemňoučký. :-) Víla je suprácká, řekla bych, že má čertíky v očích. ;-)Jméno? Co třeba Rozárka? Pěkné další tvoření. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, souhlasím, vypadá jako pěkná rošťanda. I Tobě moc děkuju za návrh!
      Krásný den!
      V.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)