pátek 12. října 2012

Sháčkování krátkých sloupků

Návod jak sháčkovat neboli ubrat krátký sloupek:


Začínáme stejně jako při háčkování krátkého sloupku, tedy zapíchneme háček do uvedeného oka, nahodíme a protáhneme přízi. Na háčku máme 2 oka.

Do dalšího oka opět zapíchneme háček, nahodíme a protáhneme přízi = 3 oka na háčku. Znovu nahodíme a protáhneme všemi 3 oky na háčku.


Tím jsme sháčkovali/ubrali jeden KS. V další řadě bude tedy o jeden méně.



10 komentářů:

  1. a já si tady lámu hlavu nad knížkou co je sháčkovat. Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. DOBRÝ DEN MŮŽU SE ZEPTAT JAK SE SHÁČKUJÍ 3 OKA?DĚKUJU ZÁKRAVSKÁ

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, paní Zákravská,
    samozřejmě :-) Je to podobné, jen musíte předposlední krok zopakovat:

    Začínáme stejně jako při háčkování krátkého sloupku, tedy zapíchneme háček do uvedeného oka, nahodíme a protáhneme přízi. Na háčku máme 2 oka.
    Do dalšího oka opět zapíchneme háček, nahodíme a protáhneme přízi = 3 oka na háčku.
    Do dalšího oka opět zapíchneme háček, nahodíme a protáhneme přízi = 4 oka na háčku.
    Naposled nahodíme a protáhneme všemi 4 oky na háčku.

    Teoreticky takto můžete sháčkovat naprosto libovolný počet sloupků.
    Pěkný den!
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, obdivuju vaše nádherné výtvory ať se daří, přeju hezké jaro :-).Eva

      Vymazat
    2. Děkuju Evi, I vám pěkné jaro!
      V.

      Vymazat
  4. Dobrý den háčkuju nohu k opičce a nevychází mi oka, myslíte že je návod správně?
    hač 6RO,RO obháč.
    1ř.hač 4 KS do 5.RO hač 4KS, hač. 4KS rovná se 12 KS a to už mi nevychází....
    2 ř. hač. 4KS, do 5KS hač.2KS,opakovat 3x, hač 4 KS rovná se 16 KS.
    a jsem v háji.....
    3 ř. hač. 16 KS
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Evi,

      zkusila jsem si to nakreslit, ale taky z návodu nejsem moudrá. Netvrdím, že je špatně, ale chyby se někdy stanou.
      Nemáte odkaz na origoš návod s obrázkem? Nebo mi popište jak nožka vypadá... Je jako dutinka s kruhovým průřezem? Nebo má chodidlo?
      Obě varianty už jsem háčkovala. Viz Háčkovaný dětský medvídek (http://hackovanky.blogspot.cz/2013/01/hackovany-detsky-medvidek.html) nebo Háčkovaný lední medvídek (http://hackovanky.blogspot.de/2012/10/artur-ledni-medved.html).
      Třeba Vám pomohou, ale určitě se neváhejte ozvat, kdyby to neklaplo! ;o)

      V.

      Vymazat
  5. Dobrý den Veroniko, nemohla byste mi napsat váš email poslala bych vám naskenovaný návod, děkuju moc.Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Můj email je: eva.16@seznam.cz stačí mi odepsat.

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)