neděle 3. března 2013

Jarní rozdávaná - neboli Giveaway


Hezký podvečer, milé dámy! 
Máme za sebou překrásný víkend s jarním počasím! Hurá! Jaro už snad opravdu brzy přijde a hlavně zakotví a nějakou dobu s námi zůstane. 
Rozhodla jsem se s Vámi o svou radost podělit, a to prostřednictvím oblíbené giveaway, a uháčkovala pro Vás pár maličkostí.


A co pravidla? Vlastně je jen jedno, trochu neobvyklé...

V komentáři mi popište, jakým způsobem se ve Vašem kraji zdobí velikonoční vajíčka :-)
Nezapomeňte přidat svůj e-mail (nebo mi ho poslat na verca.bizkova@gmail.com) a vybrat si jeden ze dvou následujících dárečků.







1) Minikulíšky na vajíčka, aby zůstala dlouho krásně teplá. Dvě růžová pro holky, dvě modrá pro kluky a dvě oranžová pro každého. 




2) Šest háčkovaných podložek pod skleničky s barevnými středy.


Pokud budete chtít, můžete na svém blogu na Giveaway upozornit.

Psát můžete do příští soboty, 9.3.2013, do oběda. Odpoledne dvě z Vás vylosuju a zveřejním.


Už se moc těším na Vaše komentáře a odpovědi a přeju Vám krásný zbytek neděle a hlavně hoooodně štěstí!





Verča


 

14 komentářů:

  1. Veronika, krásne darčeky:)
    U nás sa najviac asi maľuje voskom a teraz v novej ére ten patchwork a servítkovanie.
    Raz, až budem veľká ( a bude veľká aj Natali) budem mať klasické kraslice, fúkané vajcia maľavané alebo dierkované-madeirové.

    a vyberám si podložky, sú krásne žiarivé!
    papa, krásnu jar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se dělá patchwork na vajíčka? To se nedokážu představit!

      I vám krásné jaro a hlavně pěkné zážitky ze školky, Simi!

      Vymazat
  2. Ahoj Veroniko,

    tak podložky jsou kouzelné a není jich nikdy dost.
    A vajíčka - já maluji včelím voskem, ale podle toho co nosí Lukáš domů - tak asi vede vejce obarvené v cibuli a na něm nějaká tráva nebo lísteček.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrysy rostlin na vajíčkách znám ještě z dětství, ale nikdy se mi pěkně nepovedly.
      Pěkný den, Věrko!

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko Tak já pocházím z Valašska a u nás bylo dříve zvykem škrabání kraslic,vajíčko se nabarvilo v syté barvě na vejce a pilníčkem se na něj škrabaly motivky kytičky ,zvířátka a různé psani dívka psala svému chlapcci jak ho má ráda atd...Krásně to uměla moje maminka. A v současné době se hodně drátkuje, nebo barví v cibulových slupkách a než se to dá vařit do těch slupek tak se na vajíčko přiloží tráva jarní kytičky pak se to pevně zaváže do silonové půnčochy a dá vařit do těch cib.slupek.Po vychladnuti se vajíčko namaže kůži ze špeku aby se krásně lesklo.Vsoučasné době už se používají různé techniky tak jak je to k vidění v časopisech. Dárečky máš pěkné a já je ráda dostávám.Spozdravem Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luďko!
      Jééé škrábané jsou nádherné. Úplná umělecká díla! Díky za popis!
      V.

      Vymazat
  4. Verunko, ta vajíčka v kulichu, ta tedy jsou! I podložky jsou parádní!
    U nás doma se dělá batika z lístečků v cibulových slupkách a poslední roky zkouším zdobit voskem, moje prateta na to byla přebornice, bohužel, na rady k ní už jít nemůžu...
    Moc tě zdravím, Helena

    PS: do losování mě nezařazuj, ať mají holky větší šanci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      taky jsem znala takovou "mistryni". Už je to dávno..

      Díky, holky to určitě ocení ;-)
      V.

      Vymazat
  5. Verunko, moc hezky jsi nazvala svoji soutěž - rozdávaná, dárečky jsi připravila parádní, ale losování se nezúčastním, výhra určitě udělá větší radost někomu, kdo neháčkuje. A ještě ke zdobení vajíček - nevím jak se zdobily vajíčka dříve v našich končinách, ale já nejraději barvím cibulovými slupkami, moc se mi líbí bílá vajíčka zdobená madeirovou technikou, ale neumím. Hezký podvečer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko,
      já ráda rozdávám :-)

      Díky za popis, koukám že cibule vede :-)
      Měj se pěkně!
      V.

      Vymazat
  6. Veroniko,
    dárečky jsou veskrze jarně-velikonoční !
    Nevím jak v našem kraji a já sama už léta zdobím vajíčka jen cibulovými slupkami / to mi připomíná, že už si je musím dávat stranou /
    Jinou techniku bohužel neovládám , ale ta madeirová jak píše Marcelka se mi také moc líbí.
    Krásné už jen jarní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko,
      slupky už si taky pomalu schovávám :)
      Krásný slunečný den!
      V.

      Vymazat
  7. Ještě jsem zapomněla pochválit dřevěné kalíšky a také napsat email : Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalíšky jsou z hruškového dřeva, koupila jsem je kdysi na Chodských slavnostech v Domažlicích, přímo od pána který je vyrábí. Jedině tyhle byli dost velké, aby se do nich vešla domácí vajíčka.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)